onsdag 8. april 2009

Reklameprosjekt

På skolen fikk vi i oppgave å lage en reklame som reklamerte for skolen vår. Jeg var på gruppe med Eskil, Johannes, Stine T og Synne. Jeg syntes det hadde vært morsommere og lage reklame om hva som helst, men allikevel viste det seg at det var innmari ålreit oppgave. Det var to-tre geniale timer. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å et sånt prosjekt senere. Jeg tror vi lærte en god del, men i etterkant var det mye som kunne vært gjort annerledes. Vi burde kanskje brukt mer tid på en ide og ikke hoppe på den første vi fikk. Vi endte opp med å lage en film hvor en person gikk rundt til steder i skolen, hvor det dukket opp passende informasjon. Alle vi tror jeg syntes det var en grei film, med tanke på utstyr og ferdigheter fra før av. Den ble ikke noe spesielt populær og fikk ingen stemmer, men det var mange andre gode filmer å konkurrere med. Den beste syntes jeg var gruppe 3 sin, en dag med Mina eller hva det var. Den var morsom og i tillegg ga god informasjon. Men det var ikke den som vant, det var gruppe 5. Den var også en bra laget film.

Ingen kommentarer: